Kontaktuppgifter

Bredablick
010-177 59 00
info@bblick.se

Tele2
90222

Bredablick är är föreningens tekniska förvaltare. Alla frågor som rör fel i lägenheten (t.ex. värme, vatten, avlopp, ventilation, el, dörrar och fönster), i huset (portar, sopnedkast, hissar, tvättstugor, etc) eller utomhus, t.ex. på gårdarna, ska anmälas till Bredablick.Tele2 är den ena av de tjänsteleverantörer som föreningen har avtal med kring bredband, TV och telefoni. Har du problem med Tele2’s tjänster ska du i första hand kontakta dem.
Du kan även se om det finns något tillfälligt eller planerat avbrott på deras hemsida här: https://www.tele2.se/kundservice/drift-och-felsok



Telenor 
020 22 22 22

Trygg-Hansa via Bredablick
0702 93 40 07

Telenor är den andra tjänsteleverantören som förerningen har avtal med och använder du deras tjänster så är det i första hand dit du vänder dig vid problem.
Även på Telenors sajt kan du se aktuella driftstörningar och du hittar sidan här: https://mboss.telenor.se/outageportalfixed
För frågor kring den kollektiva bostadsrättsförsäkringen är det Trygg-Hansa som föreningen har avtal med. Vid frågor kontaktar du i första hand förvaltaren hos Bredablick på ovan nummer.

Nordisk Hiss
011 23 84 30

Securitas
010 470 52 22 (trygghetsjour)
010 470 10 00 (parkeringsservice)

Nordisk Hiss AB är den hissleverantör som föreningen har avtal med och det är hit du vänder dig om det är något fel på en av hissarna i föreningen.Om du upplever störningar från andra lägenheter eller från gården kan du kontakta Securitas trygghetsjour.
 
Har någon annan ställt sig på din parkeringsplats eller har det stått en bil parkerad på någon av gårdarna under en längre tid? Kontakta Securitas Parkeringsservice så tar de hand om det!